2020. január 11., szombat

Az első

Néhány éve Szilveszter estéjén elkezdek egy új projektet. Az utóbbi években valami kötött és jó (lenne) ha piros és leginkább egy pulóver. Mert Anettől így tanultuk. Na ez nekem sosem piros,
pedig mindig tervezem, és igen ritkán pulcsi.



Decemberben kitaláltam, hogy szeretnék egy saját magam által bekötött naplót készíteni. Úgy döntöttem, hogy újévi projektnek hímezni fogok és könyvet kötök. Viszont ráfoghatjuk, hogy piros vagy valami olyasmi, távolról. ;)


Imádatos volt, élveztem minden percét a hímzésnek. A könyvkötészet pedig új kihívás volt számomra.
Tanulságos volt, vannak hibái a darabnak, levontam a konzekvenciákat. Viszont minden pillanatát élveztem, szóval lesz még folytatás.
És ahogy kell, a szabadsag utolsó napjaira elkészült, beüzemeltem es azóta táskám lakója, tennivalóim, gondolataim örzője.


4 megjegyzés:

peony írta...

Nagyon szép lett... gyerekkorom óta nem keresztszemeztem, de annyit nézem a munkáitokat, még kedvet kapok hozzá...

Tante Mali írta...

Very beautiful work.
Love it.
All my best
Elisabeth

The Primitive Moon írta...

Piękna okładka, piękny delikatny haft, pozdrawiam.

Cserny Cherry Ildikó írta...

Koszonom Anett! Sok idő kimaradt nekem is, valtakozik, hogy melyik műfaj jön előtérbe, mindkettőt szeretem. ;)

Thank you so much yours kind works Elisabeth and "The Primitive Moon"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails