2011. január 17., hétfő

Vine and Leaf sapka 3.

Még karácsonykor készült ez a sapka, és kivételesen az én részemre.
Az első verzió nagyon nagyra sikeredett, így hát a családom nagy derültségére teljesen lebontottam
és újra kötöttem. Az első munkanapnak már sapkával a fejemen indultam neki. Mintha még mindig egy picit nagy lenne, de ez már így marad. Amúgy megvagyok elégedve, mert nem nagyon meleg, pont jó és a fazonja is egész türhetően áll, már amennyire egy sapka jól állhat.
Készül hozzá egy nyaksál is, csak most egy fontosabb projekt beelőzött.
Melinda kérésére próbálkoztam a fotózással, de ..., gondoltam egyet, mutatósabb modell után néztem. :) Nehezen jött össze, mert vagy sötét volt már mire hazaértünk vagy a fényképezőgép elemei merültek le.
Íme, itt az én sapkám. :)

 



6 megjegyzés:

enigma írta...

a sapka nagyon csinos, a modell meg egyenesen elragadó :)

Aranyalma írta...

A kisasszony máskor is modellkedhet! :) Remekül áll neki a sapka. :)

Edige írta...

Szuper kis modellt találtál magadnak és a sapka is nagyon tetszik.

Délka írta...

Nagyon szép lett a sapka és a kis modell is győnyőrű:) Sokat nőtt a nyár óta!

Judilla írta...

Hű, a lányod igazi hölgy már!!
Ja, és a sapka nagyon klassz lett, imádom a színét is!:))

Cserny Cherry Ildikó írta...

Köszönöm szépen a kedves szavakat! Amint megint igazán hideg lesz, már kapom is elő a fiókból.
Patríciával pedig biztos, hogy fogtok még találkozni, mert nagyon lelkes manöken. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails