2011. február 17., csütörtök

Bálba készülődünk...



... én és ez a két táska. Patríciáék iskolájában minden évben megrendezik a szülők részére az Alapítványi Bált. Eleinte ellenálltam, de később hagytam magam rábeszélni a részvételre a kedves szülőtársaktól. Sőt még a meglepetés táncba is beálltam. Mondjuk a múlt pénteki próba után az itthon fellelhető összes gyulladás, rándulás, stb. elleni kencét bekellett vetni, a hogy feltudjak kecmeregni az emeletre a hálónkba, annyira megfájdult a térdem... no comment... :))
No és a táskák, kérdezhetnétek teljes joggal, ők hogy jönnek a képbe? Kedves táskáim az ajándékok közé kerülnek, melyeket a résztvevők között fognak kisorsolni.
A táskáknak még az őszi-, téli színekből válogattam, mind a kiegészítő, mind a bázis anyagokat. Szem előtt tartva azt is, hogy lábbelinket ebben az időszakban inkább a sötétebb színárnyalatokból választjuk. A világosabb közepű sötétbarna, a kis virágos közepű fekete kordbársony alapot kapott. Fazonja, álló téglalap, bőségét gombok fogják össze, személyes tárgyainkat a hívatlan tekintetek elől középen tépőzár védi.
Már most kíváncsi vagyok, hogy vajon kihez sodorja őket a szerencséjük és, hogy milyen fogadtatásra találnak. Szerintetek?

3 megjegyzés:

Judilla írta...

Én örülnék, ha hozzám kerülne valamelyik. Szépek!!:)

Minitali jöhet!!:))
Szólj, ha erre jársz.

Cserny Timi Pookah írta...

nagyon szépek lettek!! :)

Edit írta...

Hozzám is kerülhetne bármelyik, csak én nem leszek ott a bálban! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails