2012. január 9., hétfő

Az év első munkája...

        vagy az előző év utolsó? Az úgy volt, hogy szilveszter este ennek a nyaksálnak kezdtem neki, el is készült és nem lett valami jó az arány és még itt-ott némi hibát is véltem felfedezni az elképzelésben. Így kicsit pihentettem, méregettem, aztán lebontottam és elsején újrakötöttem. Így mostmár tökéletesen passzol a lányzóm nyakára, mert hát kié is lenne. Ugyan a rózsaszín vastag sapkájához készült, amit momentán nem hord, de nem baj. A lényeg, hogy a gyereknyakat végre takarja valami, mert normál sálat valahogy sosem sikerül rendesen felkötözni. :)
        A kezdés és a befejezés csőkötés, az utóbbi időben szinte mindig ezt a kezdés módot alkalmazom, nagyon megkedveltem, sokkal szebb, mint a normál felhurkolás. A minta pedig nem is minta, 8 fonatot helyeztem el körben. A fonalat még korábban vásároltam (Barka) Felhő, Monaco színárnyalat. A fonal meglepően rugalmas, s mivel zoknikötőtűvel kötöttem a tűk váltásánál figyelni kellett, hogy ne húzodjon szét a sál. Az első mosáson még nem esett át. (Kicsit izgulok, hogy mi lesz.)

Fonal/Yarn: Barka, Felhő - Monaco, 50 gr
Tű/Needle: 5 mm

2 megjegyzés:

melcsilla írta...

Úgy látom, lassan kötőtanfolyamra is be kell iratkoznom: a sima-fordítottnál nem jutottam tovább:(
Remélem, előkerül a rózsaszínű sapka is!

Melinda írta...

Jajj,de szép lett Ildi!
Nem akarsz nekem egy kis leírást készíteni...a csőkötés már megy...de csak úgy ránézésre nem tudnám megcsinálni:O

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails