2009. december 28., hétfő

Shetland kendő ajándékba






Az elmúlt hónapban, az ünnep előtt bizony nem nagyon jelentkeztem. Néhány kevesen a kedvesek közül tudták hallgatásom okát, mely a húgomnak kitalált karácsonyi ajándék volt, egy Shetland Triangle kendő, mely bizony minden szabadidőmet lekötötte. Elkészült, és íme a megígért képek. Nagyon drukkoltam, hogy időben elfogok-e készülni. Mikor úgy nézett ki, hogy sikerül, az utolsó soroknál és simításoknál közbe jött egy családi ételmérgezés. 22-én reggel még nagyon úgy nézett ki, hogy a László kórházban fogjuk tölteni mind a négyen a karácsonyt megelőző napokat, 1-1 infúzió szoros közelségében. De sikerült. 25-én délben vettem ki a blokkolásból a kendőt és megkönnyebbült sóhajtással csúsztattam a díszzacskóba és csempésztem a fa alá.

Nagyon jó volt kötni, bár a vége felé, egy-egy sor lekötéséhez igazán türelem kellett.

Egy kis technikai info: a végső sorokban 367 szem volt a tűn, kb 20 dkg Rikker féle merinói, egyágú gyapjúból készült, 4,5-ös tűvel.

5 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Csodás lett:-)))

Szecsi írta...

Nagyon szép lett!

Boldog új évet kívánok!

hortenzita írta...

Nagyon tetszik!
A mintás kötéssel mi a helyzet?

enigma írta...

ó, ez elbűvölő...le a kalappal előtted, nagyon ügyes vagy :)

Cserny Timi Pookah írta...

bizony csodás, és remek lesz a rózsaszín sapival is! (már csak arról kell meggyőzzem magam, hogy ne aggódjak érte folyamatosan és fel is merjem venni :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails