2007. július 23., hétfő

Hőség...

Varrogattam is mostanában, persze még a nagy hőség előtt. Először is készült még egy tatyó :) Ez most kevésbé kényes színű, fazonra olyan, mint a másik. Ezt most kifejezetten az egyik szoknyámhoz hangoltam, de természetesen más ruhákhoz is jó lesz.

Varrogatni anyuéknál szoktam, ott mindenféle gép, felszerelés áll a rendelkezésemre, csak bekell menni a varró szobába. Az én gépeim sajnos kint porosodnak a melléképületben. Életem kedves párja kitiltotta a házból őket. Pontosabban nem engedi be. Mondván, hogy csúnya és nem tudjuk hova tenni őket. Sajnos mindkettőben igaza van. :( Gondoltunk egyet anyuval és a varrógép fejet, ami eredendően egy táska gép, átcipeltem anyuékhoz, kipofoztuk, beolajoztuk, ezermester apukám megrenoválta az áramhozsegítődrótjait, és tadaaam! működik a darab. Heni ajándékát már azon is bütykölgettem. Persze kiváncsi voltam párom és a varrógép első találkozására. Nem is volt vészes, felszökkent a szemöldöke a homloka közepére és csak annyit mondott: hát ez???? Majd később, egyszer, megajándékozom magam egy új géppel...majd...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails