2008. július 8., kedd

Báránykák a legelőn

Alkotással töltött estékkel telt az utóbbi néhány hét. És ez nagyon jó. Már nagyon rég vártam erre az időszakra. Nyáriszünet lévén a gyerekek nyaraltak a nagyszülőknél, én is szabadságon vagyok és utána is sokkal több szabadidőm lesz mint év közben. Sok mindenre jut idő, ha szépen süt a nap, akkor semmi esetre sem hagyjuk ki a jó kis fürdőzést anyuéknál, bár tegnap a hazatérő ifjúság nagy vidáman vetette magát a vízbe és ez a felnőttek kedvét egy kicsit megcsappantotta. :))

Az elkészült munkák közül elsőként a testvérem névnapjára készült tavaszi-nyári bannert mutatom, mely persze régen elmúlt már. Tímea lévén persze igen kicsúsztam az időből, mert ama nap a május 3-a, és ez ugyebár nem tegnap volt. De a lényeg, hogy elkészült. :) A minta eredetije egy LHN design, amit kicsit átvariáltam kívánság szerint. Hófehér Hubert hímzővászonra, Venus fonallal készítettem és a mű megkoronázása képp, egy nagyon bájos Rico bannerakasztót találtam hozzá.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails