2008. július 19., szombat

Üveggolyó



Üveggolyót gurított nekem Judilla.

A: anya: a saját anyukám és én magam

Á: álmok: gyönyörű, mesélő

B: barátság: nem könnyű kiérdemelni, de elherdálni annál könnyebb

C: cica: egyszer régen volt

CS: csillanó víztükör

D: diadal

E: elmúlás

É: énekelek: boldog, felemelő pillanatok

F: fájdalom

G: gombóc: imádom

GY: gyermekeim

H: harmónia: sokszor érzem, és ez jó

I: igaz szó: ritka és veszélyes

Í: Írország: kedvencem

J: játékosság

K: kedvesem

L: lélek

M: magyar

N: napsugár: napsugár ó, napsugár én szeretlek nagyon, jöjj el hozzám minden hajnalon

NY: nyakkendő: párom utálja

O: olvasás

Ó: óra: csak ne ketyegjen

Ö: öregség, régebben féltem, féltem az idő múlásától, ma már megbírok barátkozni a gondolattal.

Ő: őszinteség

P: pachwork

Q: quilt

R: rigó

S: segítség

SZ: szeretet, szerelem

T: tündérek: úgy hiszem már találkoztunk

TY: tyúkok: lányom így hívta őket "gyúkok"

U: unalom: sosem ismertem

Ú: út: mindig visz valahova

Ü: üveggolyó

Ű: űrutazás: fittyfenét, időutazás kell nekem

V: virágaim

W: x3 és éljen az internet

X: xszem: ezért vagyunk itt :))

Y: a vezeték nevem utolsó betűje, állandóan elrontják

Z: zaj: nagyon kiborít

ZS: zsák: zsák a foltját

* * *

Nem is olyan egyszerű, hogy én is legyek és abc is legyen. :)

Tovább gurítom az üveggolyómat a Tesómnak és anyának.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails