2008. július 23., szerda

Egy esős nap...


Elképesztő volt a mai időjárás. Délelőtt ügyintéztem munkából kifolyólag, hát mit mondjak, totál szétázott a cipőm, a zoknim, a gatyám. Cuppogott a lábam a vizes cipőben. :(( Még nem tudom, hogy életre tudom-e pofozni a kedvenc fekete velur cipőm. Persze ki az a hülye, aki szakadó esőben ilyet vesz föl? Hát, én... grrrrr... Mikor haza értem, lábáztatás és forró tea következett...


Ígértem a jobban látható képet a JBW körtéről. Peches vagyok mostanában. :( Ugyanis írtam korábban, hogy elviszem kereteztetni... na, nem sikerült. A két korábban készített darab eltünt... egyszerűen nem találom... valami fekete lyuk effekt van a lakásunkban... odáig emlékszem, hogy a két kivasalt darabot szépen bezacsiztam, hogy majd a harmadik is oda kerül és vihetem. Na és itt filmszakadás következik... :(

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails