2008. június 19., csütörtök

JBW - tök

Design: JBW - French Country IV - Pumpkin, Anyag: Zweigart - Cashel dirty len, Fonal: DMC Color Variations


Régóta szemeztem már ezekkel a mintákkal, s hónapokkal ezelőtt bele is fogtam ebbe a helyes tököcskébe. Úgy gondoltam, hogy az előszobánkba egy 3 képből álló sorozatot fogok készíteni. Így a tököcske mellé kiválasztottam még az alma, a körte képeket. Már van némi elképzelésem, majd meglátjuk milyen lesz. Nagynehezen végre elkészült. Rengeteget hurcoltam a táskámban, mondván, hogy ez tökéletes munkahelyi hímzés, hiszen csak egy színből áll. Csak épp időm nem volt, vagy ha lett volna görbén néztek rám. Szóval, Luca székét is megszégyenítő lassúsággal készült el. Remélem a társai hamarabb meglesznek.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails