2008. június 20., péntek

Bent Creek banner nyárra

Design: Bent Creek - Plumberry Sampler, Anyag: Zweigart - Fein Floba, Fonal: The Gentle Arts, DMC Color Variations, DMC

BC sal-om traumáját, hogy kiheverjem, úgy döntöttem egy kis szerelem hímzés jár nekem. :) Persze már régen kinéztem ezt a bannert, hiszen a párja, a tökös, már ősz óta díszíti konyhámat. Aktuális már a csere. :) A gyerekek a héten a mamáéknál töltötték a szünet első hetét, és olyan jól érezték magukat, hogy nem is akartak hazajönni, amit megértek, mert nagyon jó anyuéknál lenni :)) . Munka után így váratlan szabadidőm keletkezett, amit élvezettel töltöttem el a héten. Sokkal több időm jutott hímezni, közben kedvemre nézhettem filmeket és reggelente igazán kipihenten ébredtem, ahogy már régóta nem. Nem kellett éjjel felkelni többször is orrot fújni, pisilni kikisérni, cumit-kendőt keresgélni az ágy alatt. Picit azért volt ám lelkiismeret furdalásom, de azért nagyon jó volt, és ezért nagyon hálás vagyok anyukámnak!

Szóval bc: nagyon jó volt hímezni, igazán kellemesen éreztem magam közben. Kis bugyuta minta, de nagyon édes szerintem. Feinflobára most hímeztem először, tényleg nagyon jó, gyönyörűen kifekszik rá a fonal. Most használtam először kézzel festett fonalat (TGA), a zöld nagyon tetszik, szépen átjött a kívánt hatás, a mályva viszont amivel a Smyrna nevű csillagöltés készült, hát hm, hm. Bár lehet, hogy az öltés fajta miatt nem jött ki igazán a hatása. Nem tudom. Még a megvarrása hátra van. Remélem az elkövetkező napokban arra is sort fogok keríteni.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails