2008. június 15., vasárnap

Bent Creek SAL - June Zooms

Útra készen áll az én bőröndöm is, egy picit belevariáltam, s bár tetszik a kép kicsit untam ezt a blokkot hímezni. Viszont a következőt már vártam, mert nagyon tetszik. De nem tudom, hogy megfogom valaha is csinálni, mert...és sajnos itt jön a "tragédiám" nem fér ki az anyagra a teljes kép. És sajnos az egész az én bűnöm. A teljes anyagszélesség ott volt, de hogy ne legyen útban, ne gyűrögessem, az áprilisi kép elkészülte után méregettem, számolgattam és egy határozott mozdulattal levágtam a felesleget. De sajnos nem jól. A keretre és a keretezésre rászámolt mennyiség lemaradt. :(( Ma délután, mikor rájöttem több strófát is sírtam, de ez van. Gyakorlatilag kész a kép fele, és még is kuka. Szóval, most nagyon, de nagyon elvagyok keseredve.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails