2020. február 2., vasárnap

Botanikai minta lapok

Régóta húzódó projekt, épp ideje lesz ha elkészül. A múlt hétvégén felmértem a félbehagyott hímzéseket. Van néhány...
Elsőként a haranglábat folytattam, mert nem álltam vele rosszul. Egy gyors fénykép a mai álllásról, ezzel a tempóval hamarosan készen lesz.
A helyét még nem találtam meg. A pipaccsal együtt azért van hely igénye.


Januárban a hímzésé volt a főszerep, bizony a kötés nagyon a háttérbe szorult. Pedig van motívációm. Megérkezett a szépséges szülinapi fonalam. Bilum Zsófi festette és a tesómtól kaptam. Terveim szerint egy pulcsi lesz.


2 megjegyzés:

Tündérke írta...

Tényleg nincs sok hátra, nagyon szép lesz :)
A pipacs mellé van harmadik tervezve, vagy csak párban lesznek?

És a leendő pulcsi színei ♥♥♥

Cserny Cherry Ildikó írta...

Koszonom Detti! Van egy harmadik is, egy narcisz, de ez marad igy parban. Egyenlore. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails