2017. január 7., szombat

Új év, új kezdet - New year, new beginning

Az év utolsó napjaiban és az új év első napjaiban jön el az ideje annak, hogy több időm van igazán lazítani, lustálkodni, tehát ilyenkor maratoni kötéseket tervezek.
Úgy döntöttem egy új darabbal örvendeztetem meg magam. Ez mindig úgy kezdődik, hogy néhányszor nekifutok, kötök, bontok, esetlegesen modellt váltok, aztán lassan kialakul a végleges kép.
Ez most sem volt máshogy, régóta dédelgetett kardigán mintába kezdtem, amit két nap után végleg lebontottam és egy teljesen újragondolt koncepció alapján egy pulcsi kezdett kialakulni a kezeim között.
A színe újdonság számomra, tavaly kezdtem kacsintgatni a kékes, zöldes színek felé. 
A fonal kicsit aggaszt, mert bár sokak szerint nem szúr, én azért tartok tőle, mert engem szinte minden, így sosem lehet tudni mi lesz a végső konkluzióm.


2 megjegyzés:

Jucus írta...

Gyönyörű, amit eddig megkötöttél! Nekem tetszik ez a szín! Mostanában én is a vidámabb és világosabb színek felé "tendálok"! :) Sajna, nekem sem mindegy, milyen a fonal, engem is minden szúr-csíp-kapar :) Hajrá!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Köszönöm Jucus! Nem egyszerű a fonal választás, az biztos. Sokszor, ami elsőre nem szúr, az később kiderül, hogy mégis...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails