2011. július 25., hétfő

Levendula párnák - Lavender Pillow

Fárasztó volt a múlt hét, minden nap délutántól késő estig tartottak a próbák, de azért délelőtt volt időm ezt-azt készítgetni is. Még jó hogy, szabadságon vagyok. :)
Fiatal levendula töveim szép virág mennyiséggel örvendeztettek meg, így én is készítettem csokrot és három levendula párnácskát. Ahogy pakolásztam a textiljeim között, újra a kezembe került a textiles örökségem. Nézegettem, forgattam a lehelletnyi finom keszkenőket.
Előveszem, nézegetem, elteszem. Általában ez a menetrend. Némelyiken bizony már lyukat hagyott az idő vasfoga, hiszen 100 év az nem kevés. Gondoltam egyet, és két darabból készítettem két kis tasakot.
A finom illatfelhőben pedig kedvem támadt egy aprócska hímzésre, így készült egy harmadik kis párnácska is. A kis hímzés és a halvány szürke csíkos batiszt, halvány rózsaszín szalagot kapott dísznek.
Nem tudom, hogyan szoktátok készíteni, nálam mindegyik tasak kapott egy belső párnát, amibe a virágok kerültek.





Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails