2010. december 10., péntek

BC SAL finisben

 
Úgy döntöttem eljött az idő, hogy ez a jópofa hónapsoroló a helyére kerüljön. Nyáron birtokba vettük az emeletet,
a lépcsővel szembeni falon pont megfelelő helye lesz a képeknek.
Nem véletlen a többes szám, akik régebb óta követői blogomnak, azok tudják,
hogy életem első és remélem utolsó bakiját ennél a képnél követtem el.
No, de ezen már túlléptem, így elkészült a mű. Az utolsó simításokat a a napokban ejtettem meg.
Kivasaltam és felvarrtam az apró gombocskákat az én elképzelésem szerint.
Már a keretezőnél van és 20-a környékén elhozom, akkor már szabadságon leszek.
Karácsonyra már a falon lesz a helyén.

3 megjegyzés:

Klaudia írta...

Igen, én emlékszem a bakira, de így is nagyon szép lett! Milyen ragyogó színei vannak, szinte újra kedvet kaptam hozzá:)

hortenzita írta...

Baki ide vagy oda, Te legalább már készen vagy vele. Hol vagyok én még ettől...?

Márti írta...

Nagyon szép lett és azt hiszem tettél bele egy kis egyediséget! ;) Kíváncsian várom keretezve!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails