2010. december 18., szombat

Hibiscus

Tudom, tudom mindig a növényekkel jövök, de ez egy újdonság, még nem láttátok.
A piros szépség a különleges tricolor levelű növény virágja, mikor nyílik mindig megcsodálom
az extra hosszú bibeszálat, a kecses virágot.
Tavaly nyáron megláttam egy gyűjtőnél a szépségem párját.
A színe barack és vajszín között van. Nagyon örülök, hogy sikerült a szaporítása,
mert nagyon tetszett. És hát ilyenkor derül ki, hogy mit is rejtenek az addig csak leveles ágacskák.
Még van két meglepi növénykém, ők még nem virágoztak. :)




4 megjegyzés:

Monika írta...

Csodaszép!!!!!
Nekem is volt ez a fajta,de valahogy télen mindig megtetvesedett a lakásban,ezért télre levittem a garázsban.Tavasszal kitettem a lecsupaszodott fát és szépen kihajtott.
Egy tavasszal azuram azt hitte,hogy tönkrement és kidobta.:( Gondolhatod mit éreztem.....

Jucus írta...

Óóóó, hát gyönyörűek! Gyere csak nyugodtan a növényeiddel, én szívesen nézegetem őket! Tényleg különlegesen szépek!

Timici írta...

szépségesek!!!!

Gizus írta...

Gyönyörűségesek a virágok. Az a ciklámenes-piros, hosszú bibés, a cikk-cakkos, csipkés szirmával, az a legnagyobb kedvencem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails