2010. február 22., hétfő

UB - A tavasz ébredése

Új szerelembe estem, a hétvégén gyakran a géphez ültem és újra és újra megnéztem ezt a képet. Annyira bájos, a színek és a virágok formája teljesen magukkal ragadtak. Igazi tavaszi kép "A tavasz ébredése" nagyon találó. És kivételesen kedves férjemnek is tetszik, ami nálunk eléggé ritkaság számba megy. Vasárnap kiválogattam a fonalakat és remélem a héten belebököm a tűmet. Nagyon szeretem Ulrike Blotzheim terveit, mesterien kezeli a színeket, igazi kincsek kerülnek ki a keze alól. Az étkezőnk falát díszítő csipkebogyós kép a mai napig a kedvenceim közé tartozik.

7 megjegyzés:

Edige írta...

Tényleg nagyon szép, talán az egyszerűsége miatt is...

ercsu27 írta...

Óóóóóó, ez nekem is el van kezdve! Elő kellene szedni...

melcsilla írta...

Finom-bájos-elragadó!
Ugye hozod a talira? A terítőt is légy szíves!:):) Szeretném élőben is látni őket!

Andulka írta...

Nagyon szép és a csipkebogyós is az!

Leki-Rita írta...

Ez nekem is a listámon van :), csak még nem mertem elkezdeni...
Szeretem az UB képeket.

Anzso írta...

Én is szeretem az UB képeket már többet is hímeztem a tervezőtől. Annyira megnyugtató természetes színeket használ.

unikat írta...

Nagyon szép tényleg ez a kép!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails