2009. március 12., csütörtök

Tavaszi hangulatban

Néhány napja érkeztek ezek a helyes kis mütyűrök Enigmától. Ugye milyen ügyes? Az úgy volt, hogy még régebben megkérdeztem őt, kicsit félve és kicsit szemtelenül, hogy nem lenne-e kedve készíteni nekem néhány kötésjelölőt. És ő szó nélkül elkészítette nekem. Egy tündér vagy Kriszti, nagyon szépen köszönöm!!! Eddig nem tudtam mutatni, mert a kis házi szarkám elől dugdosnom kell az ilyesmit, aztán az ágyhoz kötöttség vetett gátat a fotózásnak, de most kaptam másik gyógyszert és ettől elkezdtem javulni. Holnap megpróbálok egy napsütötte képet készíteni.

3 megjegyzés:

Timici írta...

nagyon szépek és nagyon praktikusak, majd meglátod;o)
sikerült tegnap, amit szerettél volna?

enigma írta...

:)

Ányi írta...

Jobbulást!
A kötésjelölők szuperek, tényleg jó kis tavasziasak-vidámak!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails