2009. március 9., hétfő

Névnapi ajándékom érkezett

Meglepetés érkezett hozzám pénteken. Nina volt a kedves és fürge ajándékozó, ki megemlékezett a névnapomról. Merthogy, biztos sokan nem tudjátok még, de most elárulom, Ildikó a nevem. :) A csomagocskám egy bájos szivecskét rejtett, egy illatos szappant és különleges aromájú teákat. Köszönöm szépen! A szivecske a hálószobánk dísze lesz, s a színe egyszerűen szuper. Ez a fáradt rózsaszín remekül fog illeni az általam elképzelt fáradt halványlila falakhoz. Az illatos tea is nagyon csábító volt, így nem is kérettem magam sokáig, úgy gondoltam az egyik nagyon régi, féltveőrzött, lehellet finom porcelán bögrémből fogyasztom el. Mert megérdemlem és mert így hozta a hangulatom. :))

14 megjegyzés:

Luis Majarena írta...

It,s very courius your blog.
Pleased to meet you.

zazálea írta...

Megérdemled.... :o)

Nina írta...

Annyira szép ez a csésze! Nagymamámnak voltak ilyen porcelánjai (azóta sem tudom, hol is vannak most, mert nem én örököltem(. Gyönyörűek a fotók!
És megérdemled :))
Puszi!

Clinique-Bogi írta...

Szépeket kaptál! :-)

Márti írta...

Nagyon szép ajándékokat kaptál és az a teás csésze... gyönyörűséges!

Ányi írta...

ninánál is megcsodáltam már, annyira tetszik nekem is ez a szívecske, tényleg szuper!
És boldog névnapot neked, bár csak holnap lesz, de nem baj, ha kicsit megnyújtjuk :-)

enigma írta...

sten éltessen :)

Timici írta...

Boldog névnapot előre is!:o)
Gratula a szép ajándékokhoz

unikat írta...

Nagyon finom kis ajándékokat kaptál.
S boldog névnapot, holnapra mosolygós szép napot kívánok neked!

hortenzita írta...

Tényleg megérdemled! És boldog névnapot kívánok az ünnep előestéjén!

Szecsi írta...

Ildi, Isten éltessen sokáig!
Szépségeket kaptál!

Lonci (Győr) írta...

Nagyon boldog névnapot:-)))

Márti írta...

Boldog névnapot!!! :)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a jókívánságokat és a kedves szavakat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails