2009. március 17., kedd

Happy Dance - Maryse házikós SAL

Tadaaammm!!! Elkészült ez a meglehetősen hosszúra nyult project. Az utolsó öltéseket már nagyon türelmetlenül tettem, pedig nagyon jó volt hímezni csak nem szeretek több mindenbe belekezdeni, attól eléggé rosszul érzem magam, hogy félre van valamelyik munka dobva, pláne, mivel én is mindig új és újabb ötletekkel bírnék elő állni, csak sziklaszilárd jellemként állom a sarat. :))) A kedvencem a karácsonyfa volt a képen, szerintem nagyon kis helyes.
Igazi lakópark lett ugye?

12 megjegyzés:

Laci írta...

csodalatos lett, nekem is az a tervem hogy ebben az evben befejezjem az enyemet... a tiedet lattva nagyon meg jott hozza a kedvem!

Clinique-Bogi írta...

Ildi!
Csodálatos lett!

Márti írta...

Igazi profi munka - méret tekintetében is ;)!!!

zazálea írta...

Szépséges!

Cimpulusz írta...

Gratulálok! HŐS vagy a szemeben :)
Én is befejeztem a SAL-omat igaz nem ezt...ez nálam bukta volt :(((

Cserny Timi Pookah írta...

hát ha én erre rátehetném a kezem... :sóhaj: :)

Melinda írta...

Nagyon szép lett Ildi!Gratulálok a kitartásodért,türelmedért!

Móni írta...

Gyönyörű lett! :)) Én még csak a februárnál járok, de annyira jó így egyben látni, hogy megyek is mindjárt hímezni! :))

Timici írta...

gratulálok a képhez és a kitartásodhoz is!:o)

xenasi írta...

gyönyörű lett :)) gratulálok hozzá!!

Szecsi írta...

Nagyon szépek így együtt!

Edige írta...

Gratulálok a lakóparkhoz! Te is építési vállalkozónak csaptál fel? :-)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails