2017. február 3., péntek

#Yarnlovechallenge - fonalszerelem kihívás


A varrás és xszemezés mellett nagy hangsúlyt kapott mostanában az életemben a kötés is.
Mary Heather amerikai tervező és blogger "yarn love challenge" avagy "fonalszerelem kihívás" nevü kezdeményezést indított az Instagrammon. A kihívás lényege, hogy mindennap egy megadott kategóriában kell posztolni egy képet az Instagrammon és/vagy facebookon a fent megadott hashtaggal.
Úgy gondoltam, itt is megosztom a képeimet gondolatébresztőnek, ötletadónak vagy csak úgy eleve... :)


1. nap - bemutatkozás

Magamról biztos nem kell írnom nektek, hisz sokan ismertek. Elárulom, az instán sem eresztettem bő lére a mondókámat, hiszen a képek beszélnek helyettünk.




2. nap közeli

kedvenc "őszi erdő" színeimben egy kisszoknya, ami még várat a végső befejezésre




3. nap - aktuális projekt

Legújabb munkám, aktuális kedvencem, és remélem pár napon belül már készen tudom mutatni.




Ha van kedvetek csatlakozni, itt a tabella, ami mentén haladunk




2 megjegyzés:

Szilvi írta...

Oh most már értem hogy is megy ez, én is csatlakozom szerintem. A speed kategoria nem világos mit takar de sebaj.Várom a többi képedet is!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Hozom, hozom, bár az a gyanum, néha kicsit csalni fogok ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails