2017. február 27., hétfő

Újévi pulcsi

Hű de szalad ez a február...
Természetesen elkészült már az újévi pulcsim, olyannyira, hogy fel is avattam. :)


Nagyon jó hír, hogy öblítés után veszített a fonal a sprődségéből és ha nem is az álompuha kategóriába tartozik az én olvasatomban, de egyáltalán nem szúrt, és ez nálam elég nagy szó.
Méretét tekintve egy hajszállal köthettem volna hosszabbra a testet is és az ujját is, de ez már így marad. Utólag is jó választásnak tartom, hogy lemondtam a testrész csipkézéséről és csavart mintájáról, tökéletesen elegendő az ujján a díszítés. A végeredmény egy meglehetősen meleg, igazi tavasztól őszig pulcsi lett, ami azért még jól kombinálható a többi ruházattal. Mivel még egy tervem van ebből a fonalból saját részre, azt most későbbre soroltam, majd úgy ősszel sorra kerítem. Isabell Kraemer Ravellojat tervezem megkötni szürke-fehér-kivi zöld kombinációval.




fonal: Barka/Kacskaringó Malom (1200m)
tű: 3,5mm

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails