2012. február 9., csütörtök

Újra hímzés...

Már régóta érlelődik bennem, de most nagyon elkapott a hímzés utáni vágyakozás. A dilemmám, az újat kezdeni avagy folytatni egy régit kérdése volt. Végülis a folytatás mellett döntöttem és majdnem új, mert elég keveset haladtam vele anno. A kép, a "Tavasz ébredése" Ulrike Blotzheim terve.
A csipkebogyós ág, a mai napig a kedvencem, hangulatában kidolgozásában még egyik tervező sem tudta számomra felülmúlni. Remélem ebben a mintában sem fogok csalódni.
Jelenleg így áll, nos, hát tényleg nem sok.


2 megjegyzés:

melcsilla írta...

De jó, hogy újra elővetted!:) Most én is nagyon belejöttem: a rózsás DFEA -t kezdtem el végül!

Névtelen írta...

Bájos kép, finom szinekkel - igazi télbúcsúztató! :)
Örülök, hogy a tegnapi találkozón élőben is gyönyörködhettem a hímzéseidben! Szerencsére találtam régi kiadványokban recehorgolásos mintákat, de ettől függetlenül a Casamia naptárad elbűvölő!
Brigi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails