2010. november 15., hétfő

Hosszú hallgatás...

után jöttem kicsit mesélni, bár nem tudom hiányoztam-e valakinek... :)
Nem történt semmi extra, csak folyamatosan zajlott az életünk.
A boka balesetemet követő pihenés után eléggé aktív időszak következett az életemben.
A hétköznapjaimat az iskolás gyermekek töltik ki, ebben az évben leginkább Patrícia.
Azt hiszem már nem igazán emlékeztem rá milyen is egy kis elsős emberke élete,
mintha Krisztiánnal nem lett volna ennyire szoros a napirendünk.
Sajnos napköziben nem végeznek a leckével, így itthon folytatjuk és ez eltart vacsoráig...
és ez így megy hétfőtől péntekig.
Szeptember közepe óta a hétvégéink is nagyon impulzívak voltak, többször voltak vendégeink,
mi is jártunk vendégségben, és utaztunk is többször a kórussal. Nagyon jó volt, nagyon élveztem,
bár azt nem mondom, hogy nem éreztem úgy hétfőnként, hogy még egy pihenőnap de jó is lenne.
Kicsi hímzés, egy kevés kötögetés, lassan lassan haladgatok.
De most mutatok néhány képet.

Belinda őszi játékán nekem kedvezett a szerencse, íme a nyereményem:
Kórusomat is megemlítettem, egy hétvégét töltöttünk Slovákiában Selnice városában, két szuper hangversenyt adtunk egy kórustalálkozó keretein belül, másik út Egerbe vitt minket, ahol az Országos Minősítő Hangversenyen vettünk részt és a legmagasabb elismerést hozhattuk el.
Kórusunk Aranyfokozatú Hangverseny Kórus rangra emelkedett.

A szakrális hangverseny ebben a barokk minor katedrálisban zajlott:



1 megjegyzés:

melcsilla írta...

Ildi, örülök, hogy újra látunk!
Hosszú volt a hallgatásod, de látom, hogy nem "tétlenül" telt.
Lesz karácsonyra terítő, hogy halad?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails