2010. október 2., szombat

Arachnofóbia...


 
Talán néhányan emlékeztek a filmre, melyben Jeff Daniels játszotta a főszerepet a sok pók mellett.
Gyerekkoromtól kezdve betegesen írtózom bármilyen négynél több lábú élőlénytől.
S ezen az sem változtatott, hogy kertesházban nőttem fel,
ahol azért éri az ember lányát ilyen jellegű stressz bőven.
Aztán néhány éve beköltöztünk a rég áhított saját kertes házunkba,
hol intenzív kiképzésben részesültem, főként az eleinte kertnek nem nevezhető gaztenger miatt. 
Ezt a méretes pókot a nappalink ablakában fedeztem fel, még a nyáron.
Kiváncsíságból megkíméltem, mára ilyen nagyra nőtt.
Persze, senkit se tévesszen meg, kívül lakik őkelme. :)

10 megjegyzés:

nöné írta...

Ó, jaj, de félelmetes őkelme.

Barbara írta...

Húh a mindenit, de szép nagyra nőtt :D Jobb is, hogy kívül van, nekem egy nagy fekete van az ablakomnál és már ki sem merem nyitni az ablakot...

Edit írta...

Szuper jó a fotó! :)
A pókok nem bántanak, ne félj tőlük!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Szia! Megtennéd hogy ellátogatsz hozzám?zsuzsihobby@blogspot.com

helen írta...

Mondok valami érdekeset: a filmhez használt pók új-zélandi faj, és totálisan ártalmatlan. Sőt, konkrétan Aucklandben gyűjtötték be...
Jelentem, még eggyel se találkoztam :D Csak ugrópókkal, ami jól meglepett, hogy ilyenre is képesek :D

"The small spiders used in the film were Avondale spiders (Delena Cancerides), a harmless species from New Zealand that were provided by Landcare Research in Auckland. Despite their fierce appearance, this spider is docile member of the crab-spider family and are, in fact, harmless to humans. They were not allowed back in New Zealand for quarantine reasons. The giant "spider" used in the film was a species of a bird-eating tarantula, which attains an 8" legspan or more. Those types of tarantula are not easy to handle and can give a nasty bite. The spiders in the film were managed and handled by famed entomologist Steven R. Kutcher. "

Edige írta...

Fúj!!! Még ott sem hagynám...

Névtelen írta...

Gyönyörű pók!Én speciál szeretem őket,azt meg tudjuk milyen hasznosak:-)

Névtelen írta...

Egy kérdés:Tulajdonképp régen szeretném tudni mi a lányoknál ez a pókiszony?Magyarázatnak meg kevés az,hogy fúj,meg undorító...légy szíves Ildi írd le nekem!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Kedves The E.Art,
Én nem tudom megmagyarázni, hogy mi a lányoknál a probléma, a magamét sem tudom megmagyarázni. :) Egyszerűen van és kész. Nem is kifejezetten pókok ellen irányul, sőt a gyorsabb mozgású, ugró, repülő egyedekkel szemben jóval nagyobb az ellenérzésem. A lakásban pedig én akarok lakni, társbérlet nélkül. :))

Polly írta...

Emlékszem a filmre :)

A magyarázatot én sem tudom, de a katicabogarat kivéve irtózom minden 6 vagy többlábú lénytől, függetlenül attól, hogy mászik, ugrik, repül, stb...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails