2010. szeptember 30., csütörtök

Kardigán Patrinak


Kisasszonyom hatalmasat nőtt a nyáron, az iskola kezdésre részben új ruhakollekcióval
örvendeztettük meg. Az új ruhák gerincét így ősz elején a nadrágok tették ki,
mivel csigalassúsággal ölti magára a ruhadarabokat és majd mindennap
van valamilyen öltözködős órája, különórája.
Így készült ez a vidám színekből álló vékony farmer nadrág is, melynek egyetlen szépséghibája,
hogy nincs színben hozzáillő pullóverünk vagy kardigánunk.
Beletúrtam a fonalas zsákomba és a nyertes fonal ez a lilaság lett, tőlem ugyan messze áll a színvilága,
de Patríciánál nyerő. Hmmm, élőben a két lila jobban hasonlít egymásra.


El is kezdtem gyorsan, még a betegszabadság alatt. Először csipke mintásnak készült,
de rájöttem, egy szeleburdi iskoláslánynak nem a legjobb választás.
Visszabontottam és így kezdett kialakulni a "pöttyös" verzió. Most, hogy újra a "dolgos"
emberek hadát erősítem kissé belassult, de remélem hétvégén sikerül jelentősen haladni vele.


4 megjegyzés:

nöné írta...

Nekem nagyon tetszik a színe:o) És a mintája is egyszerű, mégis mutatós! Hajrá!

Timici írta...

szerintem is jó a színe, szuper, hogy megy a nadrághoz!

Edige írta...

Nekem nagyon bejön... remélhetőleg a kisasszony is elégedett lesz vele.

Szentpyr írta...

nagyon tetszik az összeállítás! lágy is, mégis vidám, sőt csajos! majd mutasd készen is, feltétlenül!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails