2008. december 16., kedd

Gyerekszáj...

Krisztián a vacsora végefelé, elmélázva a kenyere utolsó falatjain - anya, tanultál te a quantum elméletről? Mert én tudom ám, hogy mi az. Ránézek a kérdezőre, miközben a félrenyelt teát próbáltam visszakoordinálni a helyes útra és közben arra gondoltam, hogy anno nekem általánosban a törtekkel való műveletek is kínainak tűntek. És, hogy ne maradjak híján a tudásnak, már ontja is felém az információ áradatot... na ja, matek tagozatos, matek fakultációs, viszont még csak 12 éves gyerekcse.

Azért a hugi sem pite, 4 és fél éves lánykámmal a doktor bácsinál várakoztunk a sorunkra, közben mindenféléről beszélgettünk... végre bejutottunk... Patri lelkesen vágtat befelé és lelkendezve kiáltozza: doktorbácsi, doktorbácsi, te tudod mi az, hogy csillagkonstelláció? Mert én tudom!


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails