2008. december 31., szerda

Az év utolsó napja / The last day of the year



Újra eljött a december 31. S, mint néhányan tudják, ilyenkor az én külön számlálóm is fordul egyet. És most egy igen kerek mérföldkőhöz érkezett életem. :) Ezért úgy gondoltam, hogy ez a nap ne csak nekem legyen emlékezetes, kicsit rendhagyó módon, én is megajándékozok valakit.


* * * Birthday give-away * * *




Így most játszani hívlak titeket. A játék ma indul és január 6-a éjfélig, Vízkeresztig tart. Hagyjál kommentet ennél a bejegyzésnél és tedd ki a kis képet a blogodba, ennyi a feladatod. :) Kiváncsi lettem rátok, sokan jártok erre, de őszinte sajnálatomra kevesen hagytok kommentet. Így hát rejtőzködők és bátrak hajrá! Ki játszik velem? :)





There is the 31th december again and as some of you might know, at this time my special counter increments too. Now, I hit a round number in my life. :) This day should be rememberable not only for me but also for you, so in an irregular way I should give a present to somebody.


* * * Birthday give-away * * *


I invite you to play with. The play starts today and ends on Twelfth-day, the 6th of january at midnight. All you have to do is to leave a comment at this entry and put the small picture into your blog. :) Many of you are visiting me, but only few leave comments here, so I grow curious to know you... Dear hiding and daring ones, tally-ho! Who likes to play with me? :)


* * *

Kedves barátaim szülinapi ajándékokkal leptek meg, igaz örömömre. Nagyon szépen köszönöm Boginak, Editnek és Ninának. (Nina ajándékai az előző bejegyzésnél)

* * *

To my deligth, my dear friends surprised me with birthsday presents. Very thanks to Bogi, Edit and Nina. (Look for Nina’s gifts at the last entry)



66 megjegyzés:

Timici írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok!!! Isten éltessen sokáig!
Továbbá békés és boldog új évet is kívánok Neked és a családodnak is!
szépeket kaptál a lányoktól, használd őket egészséggel:o)

Nina írta...

Drága Ildi!

Isten éltessen még nagyon sokáig, kívánom, hogy ez a nap is, és az év minden egyes napja ünnepi és szép legyen Neked!

Kiteszem máris hozzám is, és ezúttal jelentkeznék is :)

Puszik!

Barbi írta...

Ó, nagyon sok boldogságot születésnapod alkalmából! Én továbbra is gyakran jövök, mert nagyon szeretem a fotóidat és a munkáidat! Még egyszer, sok boldogságot! Boldog új esztendőt kívánok Neked és a családodnak! :-)
És bár nem az ajándékért néztem be, azért játszanék én is, máris kiteszem a kis képet az oldalamra!

Sofie írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok! És nagyon boldog új évet!
Gyönyörűek az ajándékok!

unikat írta...

Nagyon boldog szülinapot, és boldog új évet kívánok!

Ahama írta...

Isten éltessen sokáig!
( Ha ez a mostani neked kerek évforduló, akkor az évszámban nem, de a hónap/napban megegyezünk:) )

KicsiKató írta...

Sunyi olvasóból előlépnék én is, mentségemre szóljon, nem harácsolásból (hátha mellém áll a szerencse), sokkal inkább azért, hogy nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánjak!!! Azért a képecskét kiteszem, hááátha:)

Jó bulizást és BÚÉK:)

Edige írta...

Drága Cherry!
Nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok! Örülök, hogy jó helyre került a képecske. A játékra ne írjál fel, hiszen már annyi szépséget kaptam Tőled, hogy inkább esélyt adnék egy "új versenyzőnek".
Puszi.

Móni írta...

Szia!
Eddig én tényleg csak erre jártam, olvasgattam, de kommentet nem 'mertem' hagyni. De jön egy újabb év, és most majd megváltozik minden. :)
Kívánok Neked nagyon sok boldog születésnapot, és bökögetésben gazdag Boldog Új Évet!
A lógót viszem, és kiteszem! :)

Ui.: Ahogy láttam te is újra elkezdted a Marysal féle SAL. Nekem a jövő évi terveimben van benne, a januárral már majdnem készen vagyok. Jövőre mutatom! :)

Pillle írta...

Boldog szülinapot kívánok! Igazán könnyen megjegyezhető napon születtél :)
Én is a háttérolvasók számát gyarapítom (pirulok)így az ajándékra sem nagyon merek pályázni.

Márti írta...

Isten éltessen sokáig, nagyon sok boldogságot és örömet kívánok!!!
Boldog Új Esztendőt!!!!

Köszi a játékot!!! :))))

szisze írta...

Boldog szülinapot! Nem is tudom irigyeljelek -e vagy sem, már egy december 8-ai szülinap is nagy csapás volt gyerekként életemben, úgyhogy ilyen szempontból nem irigyellek, de kárpótlásul elég sokan ünneplik bulival a szülinapodat, nem nagy ügy összehozni egy bulit a szülinapodra! :)

Edige patchworkos fája szuper!

kisgekkó írta...

Én is boldog szülinapot kívánok és én is kitettem a képet!:))

Helen írta...

Kedves Cherry!
Nincs egy pere sem, hogy először járok Nálad!
Természetesen én is benne vagyok a játékban.

Kicsiny Györgyi írta...

Kedves Ildi, nagyon boldog születésnapot kívánok, gratulálok a szép ajándékaidhoz!

Dia írta...

Szia.
Nagyon boldog születésnapot kívánok és sikerekben gazdag új évet!
Dia

helen írta...

Boldog születésnapot!

Ayla írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok és egyben sikerekben gazdag boldog új évet is!

Laci írta...

Boldog szuli napot es BUEK sok szeretettel.

Csodasak az ajandekok, amit kaptal es amit adtal!

Melinda írta...

Kedves Ildi!
Isten éltessen sokáig!
Csodaszép ajándékokat készítettél és kaptál!
Kívánok nektek boldog új esztendőt!

Patrimama írta...

Boldog szülinapot!

xenasi írta...

na akkor előbújok én is :)
nem az ajándékért, hanem azért, hogy tudassam veled, rendszeresen olvaslak :)) csak nem szoktam kommenteket hagyni, de ezt már nem tudtam így kihagyni, hisz meg lettem szólítva :D
boldog új évet kívánok és nagyon-nagyon boldog szülinapot!!!
és ha már billentyűzetet ragadtam megragadom az alkalmat, hogy megkérdezzem: kirakhatom az oldalad linkjét, az enyémre?
köszi
Edit

Abile írta...

Nagyon sok boldogságot kívánok születésnapod alkalmából és persze B.Ú.É.K!

mmama írta...

Boldog születésnapot, és Boldog Új évet

Edit írta...

Drága Cherry!

Nagyon boldog új évet és egyben boldog szülinapot kívánok neked és családodnak!

A játékban nem vennék részt, hiszen éppen kari előtt jelentkeztem Andi blogján egy játékra és én nyertem. Csodás ajándékokat kaptam. :)))
Így hát meghagynám most másnak a lehetőséget!

Kívánom, hogy továbbra is ilyen csodás alkotásokat mutathass nekünk! :)

Naomi írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked!!! :o)

...minden lehetséges jót az elkövetkezendő évekre!!! Sok-sok csodás szépséget mutass, majd nekünk!!! :o)

Polly írta...

Cherry!

Boldog születésnapot és még boldogabb új esztendőt kívánok neked!
(A játékban én sem szeretnék részt venni, csak azért jöttem, hogy kívánjak neked. Puszi)

azandi írta...

Kedves Ildi!

Ha ismeretlenül is, de
Nagyon boldog születésnapot kívánok!
Írhatnék még sok mindent,de előttem a többiek leírtak már mindent, amit szerettem volna.

Régebben többször is benéztem a blogodra és nagyon inspirálóan hatottak rám a munkáid.

A kisképet abban a reményben kirakom az oldalamra, hogy az új év csak jót hozzon, annyi jót, amennyire ma felvidított az oldalad. A reménybeli nyertesnek, meg sok örömet az ajándékodhoz!!!

Andi

Jucus írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok és naná, hogy jelentekezem a játékra! Boldog Új Esztendőt kívánok még ezenkívül Neked!

Chiloe írta...

Happy anniversary to your blog !!! You'll see how suddendly you'll have a lot of visits and comments (but they never come back after that ... I know I did it on my blog: only true friends remains and support you through the year when there is nothing to win ;-) Even the winner in my blog never come back after getting her price ... making me think actually )

Happy new year full of wonderful stitching !!!!

Besiren írta...

Szia!
Nagyon boldog szülinapot, és boldog új évet kívánok Neked!

Manyesz írta...

Szia Ildi,
én is szeretnék boldog születésnapot kívánni, és egyben jelezni, rendszeresen olvasom a blogodat:)))

baboo írta...

kedves Cherry! én most találtam ide Hozzád Ninától a karácsonyi ajándékozás és a játék kapcsán, és ha nem bánod, még biztosan benézek máskor is, csudaszép dolgokat találtam itt is!
És most a szerencsémet is próbára teszem, de csak azután, hogy nagyon boldog születésnapot kívánok Neked, Isten éltessen!

üdv, baboo

Szömörce írta...

Boldog születésnapot:)

enigma írta...

szia Cherry:)
sok boldogságot kívánok neked az öszes lehetséges alkalomból, és további jó munkálkodást az elkövetkezőkben :)
Kriszti

Judit írta...

Szia! Sokszor be szoktam kukucskálni én is, sok szépséget kívánok idénre is!

hortenzita írta...

Drága Ildi! Boldog születésnapot kívánok Neked!

csutkailda írta...

Boldog születésnapot!
Sok örömet kívánok az alkotáshoz az idei évre is.

bucilla írta...

Ildi!
Nagyon boldog születésnapot, és egyben boldog új ezstendőt kívánok neked!

Mamis írta...

Boldog születésnapot!
Mivel egy évvel ezelőtt TE voltál az első aki megjegyzést hagyott,így gondoltam én is játszom...

Helen írta...

Öltögetésben gazdag további szép éveket kívánok Cherry!

szkornelia írta...

Nagyon boldog új évet, és boldog születésnapot kívánok Neked. JElentkeznék én is a játékra! :)Szkornelia

Daniela írta...

happy birthday to tour blog!!!! I like your works!!!
I hope to win this giweway!!!
kissess

fili e colori írta...

Congratulations, happy birthday to yours blog.

Bye, Silvia

Unknown írta...

partecipo!!!!luijo

Marika írta...

Ha be nézel hozzám van egy kosár saját készitésü rózsa azzal kivánok neked boldog szülinapot ! Marika

Kalex © írta...

Kedves Cherry!
Játszani jöttem én is, hátha mellém szegődik a szerencse... :o) BUÉK és jó játékot mindenkinek!
Alexa

F.Gina írta...

Csatlakozván az előttem szólókhoz, én is boldog szülinapot, és Boldog Új Évet kívánok !

SzErika írta...

Így az utolsók közt én Boldog Születésnapot kívánok!

Endy írta...

Boldog szulinapot! Jàtszanèk èn is!
Szèpek a munkàid!

mariah írta...

B.U.É.K!
Nagyon boldog születésnapot kívánok!
Gyönyörüek az ajándékaid.Játszani jöttem én is.

6. Alabárdos írta...

Most néztelek meg először, ezt be kell vallanom, de teccik. :))
A képet meg kiteszem a linklistámba.hoz. vagy valami ilyesmi...

elina írta...

Gratulalok a csodaszep blogodhoz, es bocsi hogy nem szokok comentet irni...igerem megjavulok...a kepet maris kiteszem a blogomra:-)

davir írta...

Boldog születésnapot! Szépeségesek a munkáid! :)

davir írta...

Illetve szépségesek, csak nem tudok írni... :D

Katbo-Réka írta...

Isten éltessen sokáig!

Kriszti írta...

Nagyon boldog szülinapot!
Boldog új évet!

Szentpyr írta...

Itt remek ünnepi alkalom, hogy írjak neked és elmondjam, hogy bizony én is szoktam feléd járni:) és megcsodálom mindig milyen ízléses szép dolgokat készítesz!

Boldog születésnapot!
Rita

Sharon/primthyme írta...

Hi Cherry,Thank you for joining my blog & Happy Birthday. I wasn't sure you want someone from the USA to enter .Please let me know.If so I will add it to my blog.
PrimHugs & Blessings,Sharon

Zsófi írta...

Titkos látogatód vagyok... rejtekemből előbújok... játszhatok? Boldog születésnapot!

Cserny Cherry Ildikó írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Cserny Cherry Ildikó írta...

Dear Sharon,
Of course, I am glad that you play with me. You are welcome to add the little picture into your blog.

Dear foreign friends from all over the world, feel free to play with me if you are interested in me and my side.

die Plötzies írta...

Ma találtam a bloggodra, nagyon szépek a kézimunkáid.

Üdv.

Melanie

napcsi írta...

Szia Cherry! :-)

Nagyon boldog születésnapot és csodás 2009-es évet kívánok neked!

Jelentkeznék a játékra, de nem tudok a feltételeknek megfelelni. A munkahelyről netezek, nem tudom kitenni a képet. Úgyhogy csak minden jót kívánok :-)

Puszi!

Anzso írta...

Boldog szülinapot!
Igaz nem olyan rég látogatom a blogodat, de mióta rátaláltam rendszeres látogató vagyok. Írni nem igen szoktam, de csodálni, időnként irigykedni sőt ihletet meríteni azt igen. Régóta szeretnék egy táskát készíteni magamnak, hímzés betéttel de valahogy nem tudtam milyen anyaggal kombináljam, de mikor megláttam a kord anyaggal kombinált táskát rájöttem ilyen kell nekem :-)
Ha nem is nyernék a játékodon én már akkor is sokkal többet kaptam Tőled :-)
Sok sikert erre az évre is.

Cserny Cherry Ildikó írta...

Örülök, hogy velem játszottatok, köszönöm lányok! Igazi ajándék volt ez tőletek, nekem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails