2020. február 10., hétfő

Az új esztendőben nagy lelkesen vetettem bele magam újra a hímzésbe. Tele tervekkel, ötletekkel, mit és főként hova. Újat kezdeni mindig jó.
Ezt szerintem sok tű kollegina ismeri, mind a kötős, mind a hímzősök egyaránt.
Sajnos én sem vagyok kivétel...így ahelyett, hogy befejezném már a haranglábat, elcsábultam egy újra. És már meg van a soron következő darab is.
Egy valami gyönyörűség. Na de arról majd később.


Szóval az úgy volt, hogy Jucus említette, hogy egy orosz tervező csoportjába belépett. Irina SAL-t hirdetett, aminek én sem tudtam ellenállni. 
Ezt a szépséget választottam, a fonalaknál egy kicsit variáltam és elkezdtem.


Nyugtassatok azért meg. Mondjátok, hogy nem vagyok egyedül ezzel, hogy nem csak én vagyok ilyen csábulós.

2 megjegyzés:

Polly írta...

A minta nagyon szép, meg az is, ami már kész van belőle.
A mindig újat kezdünk, pedig nem fejeztük be az előző 39-et sem... nos... hát... izé... 😂

xJuDesign írta...

Gyönyörű lesz készen❤️Amúgy teljesen együttérzek😊 Mindig elcsábulok én is😜

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails