2014. január 27., hétfő

Hooray kardigán folytatás

Gondoltam megmutatom hol tart a kardigánom. A hétvégén is volt időm, kicsit kötögettem. Családom is megjegyezte, egész jól állok már a darabbal. :)
Igyekszem, mert jó lenne már hordani, ha jön a tavasz és lekerül a nagykabát.
És vettem egy nagy levegőt, meg a bátorságot és felpróbáltam. Egész jónak tűnik, hónalj vonal oldal fogyasztás, derékvonal, bőség eddig stimmel. :) Örülök neki, hogy szakítottam időt arra, hogy rendesen átszámoljam a méreteket, egyrészt Veera számításaival szerintem nincs minden rendben, másrészt én magasabb vagyok az átlagnál, tehát ezért is kellett figyelni.

Ráadásul a kardigán projektoldalai között egyetlen egy darabot találtam, ahol szépen és jó méretben készült el. A többi...nevetségesen siralmas. Nem tudom miért gondolják azt, ha 3 számmal kisebb ruhát készít valaki magának, akkor valóban 3 számmal kisebb lesz a benne lévő test is. 
Ha már egy nagyobb munkának nekiveselkedik valaki, pénzt, energiát nem sajnálva, akkor már csak egy kis odafigyelés és egy-két gombóccal több fonal kell esetleg, hogy valóban tökéletes legyen a kész mű. :)

A kardigánt segítőtársamon fotóztam :) neki kicsit nagy, de ő még a régi iskola méretei szerint készült, én kb. 10 cm-rel magasabb vagyok.



 

1 megjegyzés:

Ilumilu írta...

Ez aaaannyira szép lesz...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails