2013. június 16., vasárnap

Gail kendő startolása, avagy minden kezdet nehéz

Igen régóta, majdhogynem Barka Gabiék indulása óta örzöm ezt a fantasztikus fonalat a kosaramban, ihletre, alkalomra várva. Mindenképpen valamilyen nyári, alkalmi kendő elképzelésem volt, mert színt egy nyári, fényes, díszes papucsomhoz választottam.
 
Barka Mandarin - Kajszibarack színárnyalat

Úgy gondoltam most jött el az ő ideje. Nyári nyaraláshoz, pihenéshez kötni valót szeretek magammal vinni, hogy ne kelljen a papírt állandóan böngészni. Lassan eljön ez az időszak, hiszen jövő héten már az évzáróra készülünk.
Így előkészítettem és beleböktem a tűmet. No nem mondom, hogy ripsz-ropsz, mert 4-5-ször biztos elkezdtem, lebontottam, mire eldöntöttem a végleges kezdési metódust. De remélem most már sínen leszek. Mire nagyobb lesz a kendőm, megérkeznek az új tűim is, mert ez a bambusz nem nyert hangszorót. Elkezdeni, kipróbálni lehet vele, de hosszasan kötni nem.
A megbontott fonallal viszont sétálgattam egy darabig, mert nagyon szétcsúszos, selymes a drágám, így eléggé féltem, hogy hamar gubanc lesz. Pinokkió úr jött a segítségemre. Nagyon segítőkész és fáradhatatlan. :)



1 megjegyzés:

Judit írta...

Nagyon szép színe van, olyan igazi nyári szín tényleg. Kíváncsian várom a végeredményt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails