2012. október 2., kedd

Bolero...

Most, hogy Sofie is és Brigi is emlegeti a "boleromat" úgy gondoltam megmutatom, de lányok, nincs ám még kész. :)
Az úgy volt, hogy nézegettem, nézegettem és nem tetszett...megint lebontottam a szélét. Szerencsére azért van mit felvenni így nem gond. :) Legalább gyakorlom a horgolást, mivel nekem ez teljesen új technika. Nem mondom, hogy horgolófenomén vagyok már, de egész jól megy, legalábbis  ez a motívum.
Még hátra van a két karja széle, utána újra fotózok.
Annyit még elárulok, hogy a fonal nagyon finom pihe-puha, két féle kombinációja. A pinkes-lilás színátmenetes Bucilla alkotása, a barna pedig Barka fonal. De ennek története van, később elmesélem.




 

3 megjegyzés:

Délka írta...

Gyönyörű lehet, türelmetlenül várom a végleges változatról a fotókat.

Erika írta...

Ezektől a színektől odavagyok.....gyönyörű!

Névtelen írta...

Ez is csinos! :) Fodros szegéllyel egész más volt, bevallom, nekem az is tetszett. :)
Brigi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails