2011. november 19., szombat

Beleszerettem...

...ezekbe a gyönyörű rózsákba és nem bírtam ellenállni. Nézegettem sokat a képeket... válogattam... listát írtam... kihúztam. Aztán kint a kertben sokat töprengtem... tervezgettem... a férjet kérdezgettem... szaladgáltam innen-oda, onnan-ide... a férj zokszó nélkül ásott és ásott és ásott Sok növény új helyre, jobb helyre került és ezek a szépségek is beköltöztek. Még a fagyok előtt ugyan, de kicsit megkésve sajnos. Tavasszal kiderül, addig drukkolok nekik. Ők az egyik vezető francia rózsanemesítő és termelő cég rózsái közül valók és már évek óta nézegetem, vágyakoztam. Ugye érthető a szerelem?



5 megjegyzés:

Ányi írta...

Igen, nagyon is! Nekem az első a kedvencem (de bevallom, régebben valósággal utáltam a rózsákat). Úgy tűnik, menthetetlenül nyanyásodok :)))

Erika írta...

Az első képen Eden Rose van? Ha igen, nem fogsz benne csalódni. Nekem is van, gyönyörű szép és csodás az illata!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Ányi: Nem hinném, hogy nyanyásodnál, mert tetszenek a rózsák. Akkor én már 10 évesen nyanya lettem volna. :)

Erika: De igen. :)
Az első képen ő van. A pontos neve: Pierre de Ronsard,
a második: Dee Dee Bridgewatwer,
a harmadik: Erik Tabarly.
Nagyon tetszenek és már nagyon szeretném őket élőben is látni.

Huligánlány írta...

Hű, gyönyörűek! Gyerekkoromban rengeteget kellett kapálni a rózsakertben, na akkor rendesen gyűlöltem a kis tüskéseket :-( De Mára megjött az eszem, és már nagyon szeretem őket! A harmadik kép a kedvencem!

Anyinyóka írta...

Imádom a rózsákat! Nagyon jó választás, mesésen néznek ki.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails