2010. augusztus 25., szerda

Hibiszkusz gazdát keres


A képeken látható kétféle hibiszkuszból 1-1 tő plusz növényem van.
Kb 30-40 cm magas növények, több ágú, egész nyáron folyamatosan virágzó, több éves példányok. Megválnék tőlük, ha valaki örömmel befogadná. Sajnos már most kell a télre gondolnom, amikor behozom őket a teraszról és elkell helyezni a szobában.
Hogy a kedves befogadó is tudjon gyönyörködni a virágokban így már most elajándékoznám. Bp-iek előnyben, mert postán nem szállíthatóak.


7 megjegyzés:

Délka írta...

Mindkettőt befogadnám szívesen, szeretem a hibiszkuszokat is:)
Kérlek, írd meg a részleteket mailben.

Kicsoda írta...

ha jovore lesz ujabb tulnepesedes a hibiszkuszaid kozt, akkor szivesen orokbe fogadnek en is:-)

Ányi írta...

Ó, gyönyörűek!! És örülök, hogy már akadt is gazdájuk!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

NAgyon szépek a növények, nekem csak piros van, szerettem volna egy más színűt is, de jó is így hogy van már gazdájuk. :o). Nőjjenek nagyra!!

Tímel írta...

Úgy látom lemaradtam :)
Örülök, hogy jó helyük lesz.
Amennyiben lesz még ilyen lehetőség, beállok a sorba :)

Timici írta...

óóóó, de gyönyörűek, az alsót én is szívesen befogadtam volna:o) jövőre gondolj rám ;o)

xenasi írta...

nekem egy hajtás is elég lett volna :)) az a narancs valami gyönyörű :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails