2010. július 30., péntek

És a folytatás... Summer giveaway

kiegészítésként ezek a kis neszik készültek.
Hmmm, a színeken végignézve látszik, hogy a napokban többször fogyasztott
terápiás eperturmix határozottan hatott a lelkemre. :)



* * *



Nyár derekán járunk, arra gondoltam itt az ideje egy jó kis játéknak.
Remélem van kedvetek játszani. :)

A képen látható 3 kis kollekcióból, akinek kedvez a szerencse
kiválaszthatja a neki leginkább tetszőt, amelyik megy a kedvenc ruhájához,
cipőjéhez és természetesen a hangulatához.

Mit kell ezért tenned, hogy tiéd legyen a kis neszeszer és a divatos szatyor?

* tegyél egy kommentet ehhez a bejegyzéshez, s ha van kedved írd le a kedvenc színeidet

* tedd ki a blogodba jól látható helyre a "Cherry, summer giveaway" logo-t és linkelj vissza erre az oldalra így, ha mások is kedvet kapnak egy jó játékhoz, akkor ők sem maradnak ki.

* tegyél egy bejegyzést saját blogodon ennek a játéknak, megjelenítve a
"Cherry, summer giveaway" logo-t.

* Ha tetszik, amit itt láttál és szeretnél dupla esélyt magadnak, nem kell mást tenned,
legyél a követőm-rendszeres olvasóm.

A játékra jelentkezni 2010. augusztus 13. péntek éjfélig lehet.


Játékra fel! Mindenkit szeretettel várok!

71 megjegyzés:

enigma írta...

hű, első vagyok? :)...remélem, ez jó jel...szeretnék táskát és neszit, nagyon...rózsaszínt...cserébe teljesítem az összes feltételt :)
puszi :)

Szecsi írta...

Óóóóó, de szépségesek így együtt!

Névtelen írta...

Igaz, csak 3. lettem, de sebaj. Épp a feltételeket igyekeztem teljesíteni. :))))) Nekem az elsőnek a színvilága jön be. Örülök, hogy játszhatok.

Zsu írta...

Kezdők szerencséje???:) A jobb szélső a befutó nálam...:)

unikat írta...

Jujj, de jó! Hát persze, hogy játszok!
Nagyon szép színekkel dolgoztál, igazán bármelyik tetszene, de ha választani kellene mindenképp, akkor az eprest választanám.
De ettől függetlenül a játék feltételeként ha meg kell adnom a kedvenc színem a sárga.

melcsilla írta...

Nem szoktam játszani, de az epresre nagyon vágyok:) Tehát teljesítem a feltételeket, és bízok a szerencsémben!!!!

rozandi írta...

Szia! Szeretnék én is játszani! Nekem az apró virágmintás jön be a legjobban! Ha minden igaz, az összes feltételt teljesítettem!

Susu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Noyka írta...

Jaj én is szeretnék ilyen szuper ajándékot, imádom ezeket a "tatyókat" és neszeszereket! 2szeres eséllyel szeretnék részt venni:D

Marcsi írta...

Nagyon szép táskák és neszik lettek, nekem az első színvilága jön be, a rózsaszínt nagyon szeretem.

N. Adri írta...

Szeretnék én is játszani, gyönyörű mindhárom szett. Nekem a kék és a lila, illetve ezek árnyalatai tetszenek.
A felhívást kiraktam a blogomba: www.anemetne.blogspot.com

N. Adri írta...

Ja, egyébként mindegyik tetszik, nem tudnék választani, ha nyerek. És én is rendszeres olvasód lettem, nagyon tetszenek a munkáid.

Barbi írta...

Nagyon szépeket ajándékozol! A színek a gyönyörű virágaidat idézik. Én is játszanék! :D Én nagyon szeretem a színeket, hangulatfüggő, épp melyiket. Most az első, rózsaszín mintás táskád vonzza a szemem! :D

Barbi írta...

Jelentem: Bejegyzést írtam, kitettem oldalra és vissza is linkeltem. :D

Judit írta...

Szia!
Nagyon szépek a táskák, nyáron nagyon szeretem a rózsaszínes, lilás kékes színeket:)
A táskáid közül természetesen a rózsaszínest választanám:)

Sviro (Ildi) írta...

Szia! Rendszeres olvasód lettem és nemcsak a játék miatt (köszönöm Noyka-nak, hogy Rád találtam). Nagy kedvencem volt a keresztszemes, amit mostanság hanyagolok, sajnos. De a Te munkáid nagyon igényesek, hát kíváncsian várom a továbbiakat.
Ha én lennék a szerencsés, nekem a kisvirágos dobogtatja meg a szívem :)
A hivatkozást megtalálhatod a blogomon (sviroalkotasai.blogspot.com)

agika írta...

Nemrég találtam a blogodra,nagyon szép dplgokat készítesz!
Szeretnék jelentkezni a játékra,az epres szett nagyon nyerő nálam!;)

Kedvenc színeim?Piros,fehér,fekete;)

agika írta...

Kitettem a blogomba a felhívást;)

És mostantól rendszeres olvasód vagyok!

http://ekszerhazkincsek.blogspot.com/

Unknown írta...

Húú! Kitettem, megtettem, megírtam! :)
Izgatottan várom a végeredményt!!! :D
Nekem a két szélső a kedvenc, de főleg a bal oldali. Amúgy a meleg földszínek szoktak közel állni hozzám. :)
Köszi a játékot!
Kiskalács Dóri

Zilla írta...

Az előző megjegyzést nem jó helyre írtam, bocsi,(nem tudom, hogy történhetett) úgyhogy most újra, ide is.

Még nem tudom, melyiket választanám...

Karina írta...

Én is játszanék:) Kitettem a blogomra és követő is lettem:))

Barbara írta...

Szia! Én is szeretnék jelentkezni! A követelményeknek eleget tettem :) További szép hétvégét és sok szerencsét mindenkinek!

E írta...

Nagyon szeretnék nyerni :) A három közül nekem az első tetszik a legjobban, de mind gyönyörű! Gratulálok a blogodhoz!!!

vatikati írta...

Eperturmix? Szeretem. Jó sok vanília fagyival, és tejszínhabbal :)
Jelentkeznék a játékra, ha lehet, és még mindig a rózsaszín tetszik.
Kati

Einschies blog írta...

Beautiful giveaway...would love to be part of it but I am living outside your country;-))

Gaby in Germany

jutka írta...

Jelentkezem én is a játékra. Az apró virágos táska színvilága tetszik a legjobban.
A kedvenc színem pedig a piros és a bordó, illetve ezek árnyalatai.
Köszi a játékot!

lapappilon írta...

szia!
ringbe szállok én is!
bejegyzésben és oldalsávban is hírdetem játékodat.....
rendszeres olvasód vagyok.....
lapappilon@gmail.com
http://lapappilon.blogspot.com/

gyönyörű dolgokat készítettél!
Üdv
ÉVa

Ildina írta...

Én is szeretnék játszani. Legjobban a rószaszín táska és neszi tetszik.

http://ildinakincsestara.blogspot.com/2010/08/jatek-cherrynel.html

estibogar írta...

Nagyon szépek....Nem is tudnék választani...Az első a nagy kedvenc...A kedvenc színeim a lila, pink, kék, zöld...

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Köszönöm a lehetőséget,nagyon szépek a munkáid. Ha kedvezne a szerencse, a bal oldalit választanám, de mind három nagyon szép. kedvenc színem újabban a zöld, de valami oknál fogva ez változik időnként. Követőd lettem, már egyszer rád találtam, de sajnos szem elől tévesztettelek.Most már nem foglak:o).Ja és ki is tettelek a blogomba.

Leki-Rita írta...

Jönnék én is játszani... mindhárom nagyon szép, vidám!
Nagyon szép mosolygós napokat kívánok!

Edige írta...

Nagyon klassz kis ajándékokat készítettél... Meghírdetem én is a blogomon a játékodat, biztosan sokan kedvet kapnak majd hozzá.

reka írta...

Hát ha osztályozni kell ezt a 3 dolgot, akkor:
I. jobboldali
II. középső
III. baloldali

A kedvenc színeim amúgy a narancssárgafélék, barnafélék, zöldfélék.

Még sosem játszodtam semmiféle blogjátékban, de ezt nem hagyhatom ki. :)
A feltételek meglesznek egy pár percen belül ;)

Névtelen írta...

Játékra jelentkezem én is. Nekem a jobb szélső tetszik a legjobban. De a bal szélső sem rossz.

Cseresznyevirág írta...

Szépek a munkáid, gratulálok!
Én imádom a rózsaszínt, úgyhogy az első vagy a harmadik szettet szívesen elfogadnám. :-)

Karyn írta...

What a gorgeous giveaway. I am in Australia so am not sure if I am eligible to enter but either way your bags and purses are gorgeous!

Karyn
Australia

Ági írta...

Csodaszép táskák! Én is szeretnék játszani :)

Ency írta...

Csodaszépek, különösen az apró virágmintás jön be...:) Ha minden igaz teljesítettem az összes feltételt :)

Csete - Bodor család írta...

Nagyon ötletes dolgok. Gratulálok. Benevezem én is a játékba.
Nekem a bal szélső és a jobb szélső tetszik. A kedvenc szineim azonban a barna, sötétzöld, rozsdabarna, narancssárga és az árnyalt bordó.

Orsii írta...

Szia! Nagyon szép. A kedvenc színeim: a lila, zöld, kék, fekete... De az első tetszik a legjobban.:D
www.azeletem3.blogspot.com

Cimbilimbi írta...

Köszönöm a játékot! Nekem az epres a kedvencem, de mindegyiket szívesen magaménak tudnám :-) Remélem elnézed, hogy a naggyon friss blogomba linkeltelek be, gyakorlatilag ma kezdtem... Köszönöm még egyszer!

Patty C. írta...

I like the last one - looks reddish in color. Beautiful accessories Cherry :)

Zsuzsa írta...

Egyszerűen gyönyörűek! Nem is tudom melyiket válasszam, mert mindegyik nagyon tetszik! Talán, ha nyernék, a kisvirágos szettet választanám! :)

Teca írta...

Hűű, péntek, 13-a?:) Remélem, nekem is kedvez a szerencse!:)Bármelyik táskának, neszeszernek örülnék. :)

F.Gina írta...

Mindegyik szép ! Nekem mindegy lenne melyiket kapom, ha én nyerek :))

norcsella írta...

Péntek 13 a szerencsenapom! S még szép táskát is lehet nyerni?

Ez kihagyhatatlan.

http://norcsella.blogspot.com/2010/08/cheryy-summer-giveway.html

Simo írta...

Ma che meraviglia...posso partecipare anche io??
Sono bellissime!!!!!!!!!!!!!!

inecsg írta...

Szépségesek, a két szélsőközül nehezen tudnék választani. :-) Legyen az első.

Andulka írta...

Jelentkezem én is! Nagyon tuti mindhárom táska és neszi! Kitettem a blogomba a felhívást! (www.andulka79.blogspot.com)

horimarika írta...

Jelentkezem! Az első szett teszik...
Már rendszeres olvaslak és délutánra a blogon is kint leszel! (www.horimarika.blogspot.com)
Köszönöm a játékot!

Kalex © írta...

Szia Cherry!
Micsoda csodás nyeremény! Nem szeretnék kimaradni! Gratulálok az eddigi munkáidhoz, olyan szépek! :o)
A feltételeknek elegett tettem! :o)

Kriszti írta...

Nagyon tetszik mindegyik nyeremény. Remélem a mai dátum szerencsét hoz, és enyém lehet az epres készlet. Köszönöm a lehetőséget.

Kriszti

http://krisztihorvath.blogspot.com/2010/08/jatekra-fel.html

emilil írta...

szeretnék nyerni, kedvenc színem a rózsaszín:)

Cinella írta...

Szia!
Az utolsó pillanatok egyikében jelentkeznék a játékodra. Ha Fortuna kegyeibe fogad, akkor az első (legrózsaszínesebb) szettet szeretném.
Cinella

Carol Anna írta...

Gyönyörű ajándékokkal kedveskedsz, így én sem hagyhatom ki, szeretnék játszani veled!
Köszönöm a lehetőséget!

batorba írta...

Hű olvasód vagyok..:-))), de majdnem lemaradtam a játékról. ( TAlán nem voltam gépközelben??)Mivel meghosszabbítod a játékot, ezért még jelentkezek.

Carrie írta...

Olvasód vagyok, eleget tettem a többi feltételnek is. :-D
Majdnem lemaradtam, jó, hogy meghosszabbítottad a játékot. Remélem, most már nyerek is. A virágos barna szett a kedvencem.

Edit írta...

Szeretnék Veled játszani! :) Nálam a 3. összeállítás lenne a nyerő! :))) Olyan romantikus...

Móni írta...

De jó, hogy nem csúsztam még le róla. :) Nagyon ínycsinklandózóak az ajándékok, így én is szeretnék jelentkezni érte. Rögtön teszem ki maghamhoz!

norcsella írta...

Nem késtem le róla. A feltételeknek megfeleltem,csak eddig nem jelentkeztem. :o)De szerencsére hosszabbodott a határidő.

Orsi írta...

De jó, hogy meg lett hosszabbítva a játék! Nekem mind nagyon tetszik! A jobb vagy a bal szélső a legjobb nem is tudom! :)

Timici írta...

úgy örülök, hogy meghosszabbítottad a játékot, így én is szeretnék jelentkezni rá:o) A rózsaszín vagy a bordó szettet szeretném, köszönöm a lehetőséget és jó pihenést kívánok!

latinka írta...

Én is szeretnék játszani! Nekem a jobb szélső tetszik leginkább.

Unknown írta...

Csodásak :) Én is ringbe szállnék értük. Kitettelek az oldalamra: http://szappankonyha.blogspot.com/
Mindegyik gyönyörűséges, de a rózsaszínt választanám. Köszönöm a lehetőséget :)

Dia írta...

teljesítettem minden feltételt :-) és ha nyernék, akkor az apró virágos tetszene a legjobban :-)

Lara írta...

Feltetlenul jelentkezem.

Csilla írta...

Jelentkezek én is a játékra! A kedvenc színeimmel bajban vagyok, mert szeretem a lilát, zöldalma-zöldet, türkizt, barnát, sötétkéket,meggybordót és a többit is :) De a 3. tetszik a legjobban, azt választanám!
Remélem teljesítettem minden feltételt!

rozfi írta...

Szia!
Teljesítettem minden feltételt (követő is vagyok), nagyon örülnék bármelyik táskának, nagyon tetszenek. :)

Orsi írta...

Húúúú, én most láttam meg ezt a játékot, aminek nagyon örülök, mert csodaszépek és igényesek a munkáid! Én is teljesítettem minden feltételt, és bármelyik szettnek örülnék, annyira szépek, hogy nem tudok választani :)

Juccantó írta...

Nekem a jobb szélső.az apró viágos tetszik a legjobban,de a többi is szép:Jucc

Anpebe írta...

Szia! nekem sincs blogom, csak akartam, de nem irtam semmit, de nagyon szeretnék nyerni, ha még lehet... :) én szeretem a lilát, a rózsaszint és a türkizt, meg a barnát is! köszi,hogy játszhattam. Szép munkák! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails