2009. szeptember 2., szerda

Hibiscus




Két újabb szépségem mutatta meg magát az elmúlt napokban. Mindkét növénynek az első virágát látjátok. A piros, cakkos pártájú, egy tricolor hibiscus, melynek a levelei is három, piros-fehér-zöld színben pompáznak. Fiatal, növény én neveltem hajtásból. Ezidáig ledobálta a bimbóit, most viszont egymás után jönnek a levélnyelek tövében. kecses, hosszúkás, törékeny kis bimbók és már bimbó korában kilóg a hosszú bibeszál.
Az alsó, sárga balerina pedig az angol kényeskék közül a Pride of Acadiana névre hallgat. négy bimbó volt rajta, szépek, kövérek, aztán sorba ledobálta. :( Az utolsónál, naponta udvaroltam neki, hogy mutassa meg magát. És íme. :) Érdekes gömbölyű a bimbója. Még mutatok majd képet róla.

4 megjegyzés:

Monika írta...

Csodaszépek!!!! Évekig volt olyanom,mint az elsőd.Csak valahogy télen betetvesedett,így lekerült a garázsba,ahol télen lehullatta a levelét.Tavasszal a férjem úgy gondolta,hogy megpusztult a virág és kidobta.:(

Clinique-Bogi írta...

Álomszépek! Te valamit nagyon tudhatsz Ildi, nálam ennél sokkal ritkábban virágzik, ha virágzik egyáltalán.

Jucus írta...

Most már bizony nekem is kell vennem egy hibiscust, annyira gyönyörűségeseket mutatsz itt! És még hogy Te nevelted! Nagyon ügyi vagy, mert ez a szaporítás sem egy könnyű dolog!

bucilla írta...

Milyen különleges a sárga, még sosem láttam ilyet! De nagyon jól érezhetik nálad magukat, hogy ennyi virággal, és ilyen gyakran ajándékoznak meg téged!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails