2009. július 6., hétfő

Happy Dance és Tralala



Nos hát... csak elkészültem ezzel a képecskével. Már a fiókban van 1-2 hete, csak nem tudtam fényképezni. Picit pihen, míg eldöl a további sorsa. Már odapróbáltam a helyére, szerintem klassz lesz. :)
Közben már az edzőtáboron is túl van Krisztián. (előtte még olvasta a bejegyzéseket és nagyon örült neki. :)) ) Két hét múlva országos bajnokság Szegeden.
Közben Patrícia is nyaralgatott. Hévíz mellett, Dobogómajorban mamáékkal. Nem sokára utazik tovább...

9 megjegyzés:

elina írta...

Nagyon gyonyoru a minta es szepek a szinek is!:-)

Márti írta...

Nagyon szép lett!!!!

Jucus írta...

Hú, szuper! Azért is mert gyönyörű munka meg azért is mert kék!

Móni írta...

Hűűűűű, de szép lett! :)))))

Timici írta...

szép lett! gratula!
tetszik hogy kék és hogy magyar a szöveg:o)

katica írta...

Nagyon tetszik! Csoda szep lett. Gratulalok!!

Edit írta...

Nagyon tetszik, csodaszép a színek, és gyönyörű a minta. Na és természetesen a hímzés is! :)

Nina írta...

Nagyon klassz lett! Kíváncsi vagyok, milyen keretet választasz neki - fát, vagy textilt.. :)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Köszönöm lányok a dícsérő szavakat!

Tőlem teljesen idegen a kék szín általában, de ez most nagyon megtetszett. Egy ideje foglalkoztat a kék-türkíz-barna-rózsaszín színkombináció.

Nina: most eléggé hajlok a fa keretre, mert így akkor valóban párja lesz a másik képnek, az ajtónyílás két oldalán.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails