2009. május 7., csütörtök

Jardin Turquoise et Chocolat - 1.

Hosszan tartó hallgatás után, újra itt. Ezzel a kedves mintával térek vissza a hímzéshez. Egy picit változtattam rajta. Persze még az elején vagyok, de remélem holnap vagy utána tudom mutatni, hogy hogyan állok. Nem volt betervezve ez a kép, de nagyon megkívántam és a lelkemnek is nagyon kellett, mert szó ami szó eléggé magam alatt voltam. :(

Persze kérdezhetnétek, hogy no hol van a kötött akármi, amit elkezdtem, jelentem lassan halad, s mivel úgy készül, mint "magos Déva vára" felépül - visszabontom, felépül - visszabontom. :) De remélem végre eltaláltam a végső formát és mostmár csak türelem és sok balettóra kell hozzá. Ugyanis a lánykám balettórái alatt szoktam kötni, hetente kétszer 1 órában. :))

5 megjegyzés:

Clinique-Bogi írta...

Milyen színekkel hímzed Ildi?
A Tralalák hangulatjavítók is. :-)

Barbi írta...

Jó hímzést! Jó, hogy itt vagy! :)

Melinda írta...

Oh,ez nagyon szép minta!Nekem is nagy kedvencem,már a hozzávalókat beszereztem...csak az időőő!
Remélem a kedvednek/lelkednek sokat segít :)

Dora írta...

Én is szerettem ezt himezni! Nagyon jó kis minta! :)
Remélem megjavitja a hangulatodat!

Edige írta...

Hát bizony, már éppen ideje volt a nagy visszatérésnek...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails