2009. február 22., vasárnap

Barátság díj


Egy kedves díjjal ajándékozott meg Nina, Edige, Dia és Elina az elmúlt napokban. Köszönöm szépen, jól esett, hogy rám is gondoltatok. Kicsit gondolkoztam, hogy mit is csináljak, mert tudom, hogy idő hiányában elég lassan reagálok. Azt is tudom, hogy egy kicsit bennem is visszatetszést keltett ez a sok díj és kérdezőcske. De, és most engedtessék meg nekem, hogy úgy gondoljam, hogy ezt a díjat nem a blogom, hanem én kapom, a barátságunkért és így már igenis sokat számít a szememben. És éppen ezért én nem szeretnék viszont jelölni, mert az már milyen bugyuta. Így inkább egy nagy ölelést küldenék a barátaimnak, akik remélem, hogy magukra ismernek. :))

2 megjegyzés:

Clinique-Bogi írta...

Én bátorkodtam magamra ismerni. :-)

Edige írta...

Drága Cherry, tőlem is kaptál egy ilyen díjat...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails